Gili lazy lazy lazy islands - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Amarens & Irma - WaarBenJij.nu Gili lazy lazy lazy islands - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Amarens & Irma - WaarBenJij.nu

Gili lazy lazy lazy islands

Door: Amarens

Blijf op de hoogte en volg Amarens & Irma

10 April 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Oke het heeft een tijd geduurd maar hier is update nr 1! na een hele goede en voorspoedige vlucht van 12 uur gevolgd door een vlucht van 3 uur en een taxirit van een half uur kwamen we aan bij Radha Homestay in Sanur, Bali. Een prima kamertje met gekko als roommate.
Gevolgd door een powernap en wandeling aan zee met heerlijk eten en een biertje.
De dag erna zijn we met de boot naar Gili Trawangan gegaan en verbleven we in Gili Smile Homestay en daarna nog 2 nachten in de bungalow daar van. De mensen zijn mega vriendelijk en de vragen die we continue krijgen zijn: how You doin? Where You from, are You sisters? How long do You stay? You want mushrooms? Gonna party tonight?
Na chillen, zonnen, rondje eiland per fiets, feestje bij de Sama Sama bar en snorkelen gingen we na 4 dagen door naar Gili Air voor de duikcursus.
Hier verbleven we in een prachtige bungalow met airco en buiten badkamer zoals in films. De zee is 10 meter verderop en is azuurblauw, mega helder (20 meter zicht onder water) en heerlijk warm.
Na 3 dagen zijn we geslaagd voor onze Open Water Dive Course en hebben we een certificaat gekregen! Vanochtend hebben we een fundive gemaakt en morgenmiddag maken we er nog 1.
We ontmoeten hier fijne mensen en genieten van iedere minuut.
Inmiddels zijn we verhuisd naar Kokowa Homestay voor 3,30 euro pppn. We blijven tot zaterdag en gaan dan door naar Kuta in Lombok!